Usuwanie drzew i krzewów

Zezwolenie na usunięcie drzew i krzewów
 
Podstawa prawna: Art. 47e - 47ł Ustawy o ochronie przyrody z 16 października 1991r. (Dz. U. z 2001r. Nr 99, poz. 1079 z późniejszymi zmianami), Ustawa o opłatach skarbowych z 24 lipca (Dz. U. Nr 135 poz. 1134)
  1. Wymagane dokumenty
  2. W przypadku dzierżawy wymagana jest umowa dzierżawy a także zgoda właściciela na usunięcie drzew i krzewów potwierdzona podpisem na “Wniosku o wydanie zezwolenia na usunięcie drzew i krzewów",
    W przypadku wycinki z terenu rowów melioracyjnych - Uzgodnienie Wojewody,
    Uzgodniony z Wojewódzkim Konserwatorem Przyrody - Plan wyrębu drzew, kiedy o usunięcie wnioskuje Zarząd Dróg.
  3. Opłaty
    Za wniosek - 5zł
    Za każdy załącznik - 0,50zł
    Za zezwolenie - 76zł
  4. Termin załatwienia sprawy - 30 dni
  5. Osoba odpowiedzialna - Podinspektor do spraw produkcji zwierzęcej i roślinnej, obrotu ziemią, melioracji, ochrony środowiska, służb BHP, zamówień publicznych oraz gospodarki komunalnej - Lidia Stolecka
  6. Uwagi

 

Odwołania do Samorządowego Kolegium Odwoławczego składa się za pośrednictwem Wójta Gminy w terminie 14 dni od daty doręczenia decyzji
Opłaty:
Za odwołanie - 5zł
Za każdy załącznik - 0.50zł
 

Rejestr zmian

Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 26 kwietnia 2012 04:34
Dokument wprowadzony do BIP przez: Administrator
Ilość wyświetleń: 3571
26 kwietnia 2012 04:35 (Administrator) - Zmiana treści zakładki.
26 kwietnia 2012 04:34 (Administrator) - Zmiana treści zakładki.
26 kwietnia 2012 04:34 (Administrator) - Dodanie nowej zakładki.