Udzielanie informacji o przedsiębiorcach

I. Wymagane dokumenty
  • Wniosek o udzielenie pisemnej informacji o przedsiębiorcach
II. Opłata za wniosek - 5zł
 
Informacje pisemne o wpisie lub braku wpisu w ewidencji - 11zł
Informacja ustna o podmiocie jest bezpłatna
 
III. Termin załatwienia sprawy - 14 dni
 
IV. Osoba odpowiedzialna - Podinspektor do spraw ogólnych i działalności gospodarczej
 
V. Odwołanie - nie przysługuje
 
VI. Wnioskodawca może odebrać zaświadczenie osobiście lub za pośrednictwem poczty. W przypadku braku wymaganych dokumentów zostanie wezwany w celu ich uzupełnienia.

Rejestr zmian

Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 26 kwietnia 2012 04:38
Dokument wprowadzony do BIP przez: Administrator
Ilość wyświetleń: 1076
26 kwietnia 2012 04:40 (Administrator) - Zmiana treści zakładki.
26 kwietnia 2012 04:38 (Administrator) - Dodanie nowej zakładki.