Zgodnie z zapisem ustawy z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej (Dz.U. nr 112 poz. 1198, art. 6 p.1, 3e) zapewniamy Państwu możliwość sprawdzenia stanu załatwienia Państwa sprawy w naszym Urzędzie.
Odbywa się to poprzez zadanie zapytania w tym oknie systemu po przejściu procedury autoryzacji.
Procedura ta wymaga podania unikatowej
nazwy konta użytkownika i hasła. Wszyscy zainteresowani tą formą dostępu powinni zgłosić się w naszym Urzędzie w pokoju nr 8 w godzinach:
8.00 - 14.30 by otrzymać wymagane dane. Informacji udziela
Paweł Galbierczyk, tel.:
73 11 006, e-mail:
ugczajkow@xl.wp.pl
Pozostając w przekonaniu, że powyższa funkcjonalność ułatwi Państwu kontakt z naszym samorządem, zapraszamy do korzystania z powyższej usługi.
Data wprowadzenia dokumentu do BIP:
27 kwietnia 2012 10:27
Dokument wprowadzony do BIP przez:
Administrator
Ilość wyświetleń:
1592
27 kwietnia 2012 10:28 (
Administrator) - Aktualizacja danych sprawy.