Przetargi

Zapytanie ofertowe AZBEST

ZAPYTANIE OFERTOWE

 

Wójt Gminy Czajków zaprasza do złożenia ofert cenowych na zadanie pn:

 

,,Usuwanie oraz unieszkodliwianie wyrobów zawierających azbest z terenu Gminy Czajków

 

I.               Zamawiający

Gmina Czajków, z siedzibą Czajków 39, 63-524 Czajków, NIP 514-025-53-00, REGON 250855593, tel. 627311006, fax. 627311034, e-mail: ugczajkowxl.wp.pl, www.czajkow-gmina.pl

 

II.            Tryb udzielenia zamówienia

Postępowanie prowadzone jest na podstawie Zarządzenia Nr 8/2022  Wójta Gminy Czajków z dnia 18 stycznia 2022r. w sprawie wprowadzenia Regulaminu udzielania zamówień publicznych, których wartość nie przekracza 130 000 złotych.

 

III.          Opis przedmiotu i wielkości zamówienia

1.     Przedmiot zamówienia

Zadanie polega na zebraniu, transporcie i unieszkodliwieniu wyrobów budowlanych zawierających azbest z terenu gminy Czajków. Program działania powiązany jest z dofinasowaniem z Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Poznaniu pod nazwą „Ogólnopolski program finansowania usuwania wyrobów zawierających azbest”.

2.     Wielkość zamówienia

Zadeklarowana przez mieszkańców ilość wyrobów zawierających azbest z terenu gminy Czajków w ilości 200 Mg.        

Podane powyżej ilości odpadów są szacunkowe.

W trakcie realizacji zamówienia ilość odpadów może ulec zmianie.

3.     Zakres prac

Wykonawca wykona usługę zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa. Zakres usługi obejmuje zebranie, odbiór i załadunek z miejsca składowania, transport i utylizację, czyli unieszkodliwienie odpadów od właścicieli posesji z terenu gminy Czajków w zadeklarowanej przez mieszkańców ilości. W ramach prac wykonane zostaną:  ważenie odbieranych odpadów zawierających azbest, załadunek, transport odpadu z miejsca odbioru do miejsca unieszkodliwiania, rozładunek i zdeponowanie wraz z kosztami unieszkodliwienia oraz prowadzenie ilościowej i jakościowej ewidencji odpadów, określonej w ustawie z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (t.j. Dz. U. 2021r. poz., 779 z późn. zm.), z zastosowaniem wzorów dokumentów określonych rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 12 grudnia 2014r. w sprawie wzorów dokumentów stosowanych na potrzeby ewidencji odpadów (Dz. U. z 2014r., poz.1973) – „Karta przekazania odpadu”. 

Prace wykonywać będą osoby posiadające stosowne uprawnienia.

4.     Opis czynności

W ramach przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany jest:

- spisać z każdą osobą dostarczającą odpady protokół odbioru odpadów zawierających azbest, którego jeden egzemplarz przekaże Zamawiającemu. Protokół w szczególności powinien zawierać następujące dane :

1) imię i nazwisko właściciela posesji/ użytkownika, który dostarcza odpady;

2) adres, z którego pochodzą dostarczone odpady zawierające azbest;

3) datę odbioru;

4) wagę odbieranego odpadu zawierającego azbest;

5) podpis właściciela/ użytkownika;

 

 

6)podpis wykonawcy (właściciela firmy) lub osoby upoważnionej przez wykonawcę ze wskazaniem pełnionej funkcji;

7) pieczęć firmową wykonawcy;

- do prowadzenia ilościowej i jakościowej ewidencji odpadów określonej art. 66 i 67 ustawy z dnia 14.12.2012 r. o odpadach (t.j. Dz. U. z 2021 r. poz. 779 z późn. zm.) z zastosowaniem wzorów dokumentów określonych rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 25.04.2019 r. w sprawie wzorów dokumentów stosowanych na potrzeby ewidencji odpadów (Dz. U. z 2019 poz.819),

- wykonania przedmiotu zamówienia z uwzględnieniem wymogów obowiązującego w tym zakresie prawa, do przekazania Zamawiającemu stosownych dokumentów potwierdzających właściwe i zgodne z przepisami wykonanie przedmiotu zamówienia, a w szczególności Wykonawca zobowiązany jest do przekazania Zamawiającemu oryginałów/potwierdzonych za zgodność kart przekazania odpadów, osobno dla każdego z właścicieli nieruchomości, którzy przekazali zawierające azbest oraz kart przekazania odpadów zawierających azbest poddanych utylizacji czyli unieszkodliwieniu.

- po wykonaniu zadania Wykonawca przedłoży Zamawiającemu sprawozdanie zawierające: adres gospodarstwa rolnego, z którego dostarczone zostały odpady, wskazanie ilości odebranego odpadu w Mg.

- po wykonaniu zadania Wykonawca złoży oświadczenie o prawidłowym wykonaniu prac z zachowaniem właściwych przepisów technicznych i sanitarnych.

- Wykonawca zobowiązuje się zachować w tajemnicy wszelkie informacje i dane otrzymane od Zamawiającego oraz od właścicieli nieruchomości, którzy dostarczą odpady.

- wszelkie działania lub czynności nie opisane powyżej, a wynikające z procedur określonych w ustawach oraz przepisach szczególnych, niezbędne do właściwego i kompletnego wykonania zamówienia Wykonawca winien wykonać w ramach przedmiotu zamówienia i uwzględnić w kosztach i terminie wykonania przedmiotu zamówienia

 

IV.          Termin realizacji zamówienia

Termin realizacji zadania: od dnia podpisania umowy do dnia 15.11.2023 r.

Po wykonaniu usługi Wykonawca złoży Zamawiającemu oświadczenie o prawidłowym wykonaniu prac oraz o oczyszczeniu terenu.

 

V.             Warunki udziału w postępowaniu

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełnią warunki udziału w postępowaniu dotyczące:

a)     posiadanych uprawnień,

Warunek ten będzie spełniony, jeżeli Oferent złoży oświadczenie że posiada uprawnienia do wykonywania działalności objętej przedmiotem zamówienia,

b)    dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym i osobowym,

Warunek ten będzie spełniony, jeżeli Oferent złoży oświadczenie że dysponuje potencjałem technicznym i osobowym umożliwiającym realizację zamówienia,

c)     posiadania dobrej sytuacji ekonomicznej i finansowej,

Warunek ten będzie spełniony, jeżeli Oferent złoży oświadczenie że znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej umożliwiającej wykonanie zamówienia.

 

VI.          Opis przygotowania oferty

1. Każdy Oferent może złożyć w postępowaniu tylko jedną ofertę obejmującą całość zamówienia.

2.Oferta musi być przygotowana na piśmie w języku polskim, pismem czytelnym.

3.Oferta powinna być sporządzona zgodnie z przedstawionym przez Zamawiającego wzorem (załącznik nr 1) i zawierać wszystkie informacje, dokumenty i załączniki, o których mowa w treści niniejszego zapytania.

 

 

4. Wszystkie strony oferty powinny być ponumerowane, wszystkie poprawki powinny być dokonane w sposób czytelny, opatrzone parafką osoby podpisującej ofertę.

5. Zawartość oferty:

 

a) wypełniony formularz oferty, odpowiednio podpisany (wzór – załącznik nr 1),

6. Oferta oraz wszystkie załączniki wymagają podpisu osób uprawnionych do reprezentowania Oferenta w obrocie prawnym, przy czym podpis lub podpisy muszą być czytelne lub opisane pieczątkami imiennymi.

Jeżeli oferta i załączniki zostaną podpisane przez upoważnionego przedstawiciela Oferenta, należy dołączyć właściwe umocowanie prawne (w formie oryginału lub odpisu potwierdzonego notarialnie).

7. Ofertę w 1 egzemplarzu jako oryginał należy złożyć w nieprzejrzystej, zamkniętej kopercie. Na kopercie musi się znajdować:

a) adres Zamawiającego:

Urząd Gminy Czajków,

Czajków 39

63-524 Czajków

b) tytuł zamówienia:

 

,,Usuwanie oraz unieszkodliwianie wyrobów zawierających azbest z terenu Gminy Czajków

 

VII.        Miejsce i termin złożenia oferty

1.     Oferta powinna być przesłana za pośrednictwem: poczty, kuriera, bądź dostarczona osobiście na adres: Urząd Gminy Czajków, Czajków 39, 63-524 Czajków w biurze nr 3 sekretariat                       do dnia 25.10.2023r., godz.10:00 .

2.     Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.

3.     Oferent może przed upływem terminu składania ofert zmienić lub wycofać swoją ofertę.

4.     W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Oferenta wyjaśnień dotyczących treści złożonej oferty.

5.     Zamawiający zastrzega sobie możliwość unieważnienia postępowania na każdym jego etapie, bez podawania przyczyny.

6.     Wykaz złożonych ofert wraz z ich porównaniem i wyborem najkorzystniejszej zostanie podany na stronie internetowej Zamawiającego.

 

VIII.      Ocena ofert

Zamawiający wybiera ofertę najkorzystniejszą w danej części zamówienia na podstawie kryteriów oceny ofert:

1.       Kryteria i ich znaczenie:

Kryterium: Cena brutto (Co)- waga 100 %

2.       Sposób oceny ofert:

W trakcie oceny ofert, kolejno ocenianym ofertom, zostaną przyznane punkty wg poniższego wzoru:

 

        Najniższa oferowana cena brutto

        Spośród wszystkich ofert

Co=----------------------------------------- x 100 pkt

               Cena brutto badanej oferty

W toku oceny ofert Zamawiający zastosuje zaokrąglenie wszystkich wyników do dwóch miejsc po przecinku. Ocenie w oparciu o ww. kryteria oceny ofert poddawane są wyłącznie oferty niepodlegające odrzuceniu. Ofertą najkorzystniejszą jest oferta, która uzyskała najwyższą liczbę punktów. Realizacja zamówienia zostanie powierzona Wykonawcy, która uzyska najwyższą ilość punktów.

 

 

 

 

IX.           Informacje dotyczące wyboru najkorzystniejszej oferty

Informacja o wyniku postępowania zostanie wysłana do wszystkich Wykonawców, od których wpłynęły oferty.

 

X.             Osoba upoważniona do kontaktu

W sprawie niniejszego zamówienia osobą upoważnioną do kontaktu z Oferentami  zainteresowanymi złożeniem swojej oferty jest p. Marcin Bednarek. Informacje udzielane są za pośrednictwem poczty elektronicznej pod adresem rolnictwo.czajkow.gmina@gmail.com lub telefonicznie pod numerem 627311006.

 

XI.           Dodatkowe informacje

Przed podpisaniem umowy wybrany Wykonawca przedstawi poświadczone „za zgodność z oryginałem” wymagane uprawnienia i pozwolenia.

 

XII.        Podstawa nieudzielenia zamówienia

1.Nie złożono żadnej oferty podlegającej rozpatrzeniu.

2.Cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba, że Zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny najkorzystniejszej oferty.

3.Wystapiła istotna zmiana okoliczności powodująca, że postępowania lub wykonanie zamówienia nie leży w interesie publicznym, czego nie można było wcześniej przewidzieć.

4.Postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.

5.Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania bez podania przyczyny.

 

  

Załączniki

Rejestr zmian

Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 17 października 2023 13:01
Dokument wprowadzony do BIP przez: Marcin Bednarek
Ilość wyświetleń: 217
17 października 2023 13:01 (Marcin Bednarek) - Dodanie załącznika [oferta_azbest_2023.docx] do dokumentu. (Dokument opublikowany)
17 października 2023 13:01 (Marcin Bednarek) - Dodanie załącznika [zapytanie_ofertowe_azbest.pdf] do dokumentu. (Dokument opublikowany)
17 października 2023 13:01 (Marcin Bednarek) - Dodanie dokumentu. (Dokument opublikowany)