Przetargi - archiwum

Ogłoszenie przetargu:ZAGOSPODAROWANIE TERENU PRZESTRZENI PUBLICZNEJ W MIEJSCOWOŚCI CZAJKÓW WOJ.WIELKOPOLSKIE

ZAGOSPODAROWANIE TERENU PRZESTRZENI PUBLICZNEJ W MIEJSCOWOŚCI CZAJKÓW WOJ.WIELKOPOLSKIE
Numer ogłoszenia: 43661 - 2013; data zamieszczenia: 22.03.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Czajków , Czajków 39, 63-524 Czajków, woj. wielkopolskie, tel. 062 7311006, faks 062 7311034.

  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: www.czajkow-gmina.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ZAGOSPODAROWANIE TERENU PRZESTRZENI PUBLICZNEJ W MIEJSCOWOŚCI CZAJKÓW WOJ.WIELKOPOLSKIE.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: CZĘŚĆ I Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Czajków Stara Wieś w zakresie budowy ścieżki rowerowej długości 535 m, szerokości 1,5 m, nawierzchnia ścieżki z kostki betonowej szarej grubości 6 cm na podsypce piaskowej grubości 5 cm położona przy krawężniku. Nawierzchnia ścieżki ograniczona obrzeżem betonowym 30x 8 od strony posesji na ławie betonowej, pochylenie nawierzchni ścieżki 2% w kierunku jezdni a na wjazdach pochylenie dostosować do poziomu przyległego terenu zachowując pochylenie 0,5%, nawierzchnia wjazdów, z kostki betonowej kolorowej gr 8 cm na podsypce cementowo piaskowej 1:4 gr 3 cm i podbudowie z chudego betonu o C 5/8 MPa grubości 15 cm, krawężnik betonowy wibroprasowany 15x30 na ławie z betonu c-8/10 z oporem, obrzeże 30x8 ograniczające nawierzchnię chodnika od strony posesji i na wjazdach na ławie betonowej z oporem. CZĘŚC II Budowa parkingu działka nr 1083 w Czajkowie - Pozwolenie na budowę AB.6740.7.654.2012.UR - Decyzja Nr 7.659.2012 z dnia 19.11.2012r. parking dla 27 pojazdów osobowych z wjazdem i wyjazdem tylko na drogę gminną z dopuszczonym wjazdem również do parkingu górnego, powierzchnia nawierzchni z kostki grubości 8 cm szarej 543,00 m2, powierzchnia nawierzchni z kostki grubości 8 cm kolorowej 362,00 m2 nawierzchnia chodnika z kostki koloru szarego gr 8 cm na powierzchni drogi manewrowej a miejsca parkingowe z kostki kolorowej gr 8 cm., obramowanie jezdni krawężnik betonowy 15x30 wystający 12 cm nad poziom nawierzchni, spadek poprzeczny do ścieku z 3 rzędów kostki obniżonej o 2 cm. Pochylenie poprzeczne zmienne od 0,5-2% a podłużne dostosować do poziomu terenu ale w granicach 2.3%. Renowacja pomnika poświęconym poległym i pomordowanym w latach 1939-1945 w Czajkowie roboty rozbiórkowe odłączenie od słupów i demontaż łańcuchów barierek pomnika, demontaż figury Pana Jezusa, skucie okładziny i nakryw betonowych, wyburzenie trzonu betonowego wraz z rozbiórką fundamentów, demontaż cokołu pomnika,rozbiórka demontaż figury Pana Jezusa,nawierzchni przy pomniku z płytek ceramicznych, roboty ziemne fundamentowe,wykonanie żelbetowego bloku fundamentu i trzonu cokołu,wykonanie trzonu betonowego postumentu pomnika,przygotowanie płyt granitowych do obłożenia pomnika,piaskowanie liter i montaż elementów ozdobnych na poszczególnych płytach,montaż płyt granitowych,osadzenie figury Pana Jezusa, uformowanie podestu pomnika, ułożenie kostki granitowej na podeście i na placu przy pomniku. Uwaga Realizacja robót w dwóch latach 2013-2014 w 2 częściach..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.61-5, 45.22.33.00-9, 45.45.31.00-8.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

 

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.06.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Przed upływem terminu składania ofert wykonawca wnosi wadium w wysokości: 5.000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych)

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia tego warunku zostanie dokonana wg formuły spełnia-nie spełnia, na podstawie złożonego wraz z ofertą oświadczenia, o którym mowa w pkt 8.1. SIWZ

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten będzie spełniony jeżeli wykonawca wykaże że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert a jeżeli okres działalności jest krótszy w tym okresie, wykonał co najmniej dwie roboty budowlane polegające na wykonaniu robót związanych z budową nawierzchni drogowych utwardzonych kostką na kwotę nie mniejszą niż 100.000,00 zł brutto każda a roboty te zostały wykonane z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. Ocena spełnienia warunku zostanie dokonana wg formuły spełnia nie spełnia na podstawie złożonych wraz z ofertą oświadczenia wykazu i dokumentów o których mowa w pkt 8.1 i 8.2 SIWZ. Na spełnienie tego warunku można posłużyć się wiedzą i doświadczeniem innych podmiotów jeżeli oddają je do dyspozycji wykonawcy na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten będzie spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że w trakcie realizacji zamówienia będzie dysponował osobą posiadającą uprawnienia kierownika budowy do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno - budowlanej. Ocena spełnienia tego warunku zostanie dokonana wg formuły spełnia-nie spełnia, na podstawie złożonych wraz z ofertą oświadczeń, o których mowa w pkt 8.1. i 8.3. SIWZ. Na spełnienie tego warunku można polegać na osobach zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów - jeżeli oddają je do dyspozycji wykonawcy na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia tego warunku zostanie dokonana wg formuły spełnia-nie spełnia, na podstawie złożonego wraz z ofertą oświadczenia, o którym mowa w pkt 8.1. SIWZ

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten będzie spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 100.000 zł. Ocena spełnienia warunku zostanie dokonana wg formuły spełnia-nie spełnia, na podstawie złożonych wraz z ofertą oświadczenia i dokumentów, o których mowa w pkt 8.1. i 8.4. SIWZ. Przy spełnianiu tego warunku wykonawca nie może powołać się na dysponowanie zasobami innych podmiotów

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;

  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:

  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;

  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Formularz ofertowy, kosztorys ofertowy, oświadczenie o udziale podwykonawców.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1.Wszelkie zmiany niniejszej umowy wymagają formy pisemnego aneksu pod rygorem nieważności i mogą zostać dokonane, o ile nie stoją w sprzeczności z regulacjami zawartymi w ustawie Prawo zamówień publicznych. Zmiany, mogą: dotyczyć przedłużenia terminu, o którym mowa w § 2 ust. 1 w przypadku: zawieszenia robót przez zamawiającego, szczególnie niesprzyjających warunków atmosferycznych, wystąpienia innych robót nieprzewidzianych przedmiotową umową, mogących mieć wpływ na pierwotny czas wykonania przedmiotu umowy, wystąpienia siły wyższej, o której mowa w § 11 ust. 3 pkt 1, zmiany dokumentacji projektowej, o okres, w którym roboty będące przedmiotem zamówienia nie mogły być prowadzone, 2.być związane ze zmianą przepisów prawa powszechnie obowiązującego, jeśli wpływa ona na zakres lub warunki wykonania przez strony świadczeń wynikających z umowy. 3.być związane ze zmianą kierownika budowy lub inspektora nadzoru. 4.zmianą wynagrodzenia w przypadku ustawowej stawki VAT

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1)Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.czajkow-gmina.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: na stronie internetowej www.czajkow-gmina.pl.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.04.2013 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy w Czajkowie, 63-524 Czajków, Czajków 39 - sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: W ramach działania 413.Wdrażanie lokalnych strategii rozwoju w zakresie operacji odpowiadających warunkom przyznawania pomocy w ramach działania Odnowa i rozwój wsi objętego PROW na lata 2007- 2013.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

 

 

Załączniki

Rejestr zmian

Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 22 marca 2013 15:00
Dokument wprowadzony do BIP przez: Bogna Stysiak-Gałka
Ilość wyświetleń: 2433
22 marca 2013 15:15 (Bogna Stysiak-Gałka) - Zmiana kolejności załączników.
22 marca 2013 15:15 (Bogna Stysiak-Gałka) - Zmiana kolejności załączników.
22 marca 2013 15:15 (Bogna Stysiak-Gałka) - Zmiana kolejności załączników.